Ben je vaak weg als helicopterpiloot bij de marine en wat zijn precies je taken?

Heb al wel op de site van de marine gekeken maar dat staat niet wat je taken zijn en hoevaak je weg bent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je taken zijn veel omvattend maar ga ervan uit dat je dienend bent. Op de schepen zit de leiding en die vertelt wat je moet doen, waar naar toe, ji voert alleen maar uit.. Dat kan reddend zijn, transport, verkenning, gevechts operaties, ...